MySpace tutvustas oma uut ja revolutsioonilist “Data Availability” nimelist algatust. Kogu asja idee on jagada kasutajate infot teiste saitidega (third party sites). MySpace on veel kampa võtnud ka eBay, Yahoo! ja Photobucket’i.
Sellele vastas omakorda Facebook oma “Facebook Connect” lahendusega ning plaaniga ühte paati istuda Digg’iga. Mitmelt pool on viidatud, et tegu on lihtsalt Facebook API uuendatud versiooniga mis nüüd uue suure pauguga rahva ette paisata tahetakse.
Kogu selle asja taga on kindlasti ka MySpace’i ja Facebook’i kartus kaotada oma liidriroll, uutele, alles pead tõstvatele sotsiaalvõrgukestele ning samas kasu lõigata nende kiirest arengust ja soov uutes interneti täitvates sotsiaalsetes valdkondades kaasa lüüa – rongist mahajäämise vältimiseks tuleb ikka teistega ühes rongis istuda.
Lisaks on mitmed eelpool mainitutest liitunud “Data Portability” nimelise grupiga – mis samuti püüdleb saitide vahelise andmevahetuse poole.